دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی ترکیب رسانه ها در بازاریابی -

نام محصول

استراتژی ترکیب رسانه ها در بازاریابی


نام نویسنده

لان سافکو


نام مترجم

رضا سر تاج

انتشارات

مبلغان


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

284


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642614967


وزن

355


پیش گفتار

-

قیمت : 16000 تومان

رسانه­ های اجتماعی توانسته ­اند به زمان­های فراغت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هجوم بیاورند. قبلاً بخش اعظم اوقات فراغت به دیدن تلویزیون، گوش دادن به رادیو، خواندن کتاب و رفتن به سینما سپری می­شد، اما امروز این اوقات عمدتاً به فضاهای مجازی اختصاص یافته است. فقط در ایران آمار کاربران فیسبوک در سا....
رسانه­ های اجتماعی توانسته ­اند به زمان­های فراغت نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هجوم بیاورند. قبلاً بخش اعظم اوقات فراغت به دیدن تلویزیون، گوش دادن به رادیو، خواندن کتاب و رفتن به سینما سپری می­شد، اما امروز این اوقات عمدتاً به فضاهای مجازی اختصاص یافته است. فقط در ایران آمار کاربران فیسبوک در سال 1394 به رقم شگفت­آور حداقل 13 میلیون نفر رسیده است و آمار کاربران شبکۀ اجتماعی تلگرام عدد 12 میلیون نفر را نشان می­دهد. هزاران کانال در تلگرام و میلیون­ها صفحه فیلم و عکس در اینستاگرام شکل­دهندۀ طرز فکر، عقاید، سلایق و حتی رفتارهای خرید کاربران در جهان شده است، و درآمد این شبکه­ها از تبلیغات از ده­ها میلیارد دلار در سال، گذشته است. این شبکه­ها به مکان باارزشی برای فروش کالاها و خدمات تبدیل شده­اند. در اینجا سؤال بزرگی بین بازاریابان مطرح می­شود که برای رساندن پیام فروش چه باید کرد؟ آیا زمان خداحافظی با رسانه­های سنتی چون تلویزیون، که روزگاری به جعبۀ جادویی شهرت داشت و یا روزنامه­ها، مجلات، رادیو و بیلبوردها فرا رسیده است؟

این سؤالات به همراه صدها پرسش دیگر نه تنها ذهن برنامه­ریزان رسانه­ها را در شرکت­های تبلیغاتی به خود مشغول کرده، بلکه باورها و دانسته­های بازاریابان، علمای ارتباطات، جامعه­شناسان و روان­شناسان را نیز دگرگون کرده است. کتاب ارزشمند «استراتژی ترکیب رسانه­ ها در بازاریابی» به این سؤالات مهم پاسخ می­دهد و راه حل­های بسیار ارزشمندی را در این حوزه مطرح می­کند. نویسندۀ کتاب، موفقیت در بازاریابی را در استفادۀ هماهنگ و ترکیب متوازن سه رسانۀ سنتی، دیجیتال، و اجتماعی می­داند؛ یعنی بازاریابی ترکیبی، و در این راستا به بیان کارکرد و اهمیت هر کدام از آن­ها می­پردازد.
فهرست


فهرست

مطالب

عنوان / صفحه

یادداشت ناشر / 7

یادداشت مترجم / 9

پیشگفتار / 10

مقدمه / 13

تقدیر و سپاس / 21



بخش اول

بازاریابی رسانه های ترکیبی / 25



فصل 1

همه چیز حول راهبرد است، نه ابزارها / 27

فصل 2

تکامل بازاریابی: چگونه به اینجا رسیدیم / 39

فصل 3

تصویر بازاریابی سنتی: همه چیز در یک نگاه / 47

فصل 4

پیوستگی درونی: پرده برداری از رسانه های سنتی / 57

فصل 5

رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال: دهان به دهان... به سرعت نور / 67

فصل 6

برهم بندی (پیوند متقابل) بازاریابی دیجیتالی: هم افزایی دیجیتالی / 89

فصل 7

یکپارچه سازی سنتی و دیجیتال: «بازاریابی ترکیبی» / 101

فصل 8

چه چیزی جواب می دهد: هزینۀ جذب مشتری با رسانه های سنتی / 111

فصل 9

پرده برداری از سه گانۀ رسانه های اجتماعی: سه رسانۀ بزرگ / 127

فصل 10

بازاریابی ترکیب رسانه ها: بهترین های هر دو جهان / 149

فصل 11

راهبرد: شگردها، ابزارها و اهداف - تعادل کامل / 159

فصل 12

کار را تا آخر پیش ببرید “برخالی شدن” / 175

فصل 13

حرکت از دو بعدی به سه بعدی: فرصت های تصاعدی / 191



بخش دوم

مفاهیم حیاتی / 205



فصل 14

پنچ گام به سوی موفقیت بازاریابی ترکیبی / 209

فصل 15

اول راهبرد تبدیل: شگردها، ابزارها و ریزراهبردها / 227

فصل 16

روان شناسیِ پشت سر فناوری: همۀ ما مواد فروشیم / 243

فصل 17

درک قیف فروش: درست حضور داشتن / 251

فصل 18

پرکردن جای خالی: از یکی چند به وجود می آید / 263

واژه نامه / 277

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !