دسته محصول
سبد خرید 0
توسعه و اجرای استراتژی‌ها با رویکرد مدیریت خط مشی (هوشین کانری) -

نام محصول

توسعه و اجرای استراتژی‌ها با رویکرد مدیریت خط مشی (هوشین کانری)


نام نویسنده

هیساشی تاکاسو، گلن‌هوارد مازور، میچیتریو اونو


نام مترجم

مرتضی جوشقانی‌زاده، احمد جوان‌جعفری

انتشارات

مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران


سال چاپ

1388


تعداد صفحه

182


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642841561


وزن

550


پیش گفتار

-

قیمت : 3300 تومان

در میان انواع الگوها و رویکردهای برنامه‌ریزی، «مدیریت خط‌مشی» از نقش و جایگاهی ویژه برای سازمان‌ها برخوردار است. مدیریت خط مشی، رویکردی برای برنامه‌ریزی، اجرا و اقدام اصلاحی برای چرخه PDSA (طرح، اجرا، مطالعه و بررسی و اقدام) است. نگارنده در این کتاب نخست مخاطب را با تاریخچه و مفاهیم مدیریتی خط‌م....
در میان انواع الگوها و رویکردهای برنامه‌ریزی، «مدیریت خط‌مشی» از نقش و جایگاهی ویژه برای سازمان‌ها برخوردار است. مدیریت خط مشی، رویکردی برای برنامه‌ریزی، اجرا و اقدام اصلاحی برای چرخه PDSA (طرح، اجرا، مطالعه و بررسی و اقدام) است. نگارنده در این کتاب نخست مخاطب را با تاریخچه و مفاهیم مدیریتی خط‌مشی آشنا ساخته و سپس جایگاه مدیریت روزانه و موارد کنترلی در مدیریت خط‌مشی و نیز ارتباط این دو با یک‌دیگر را بررسی کرده است. آن‌گاه به ضرورت آغاز مدیریت خط‌مشی، ارزیابی آمادگی سازمان و نیز پیش‌شرط‌های لازم برای معرفی موفقیت‌آمیز این رویکرد اشاره و در ادامه نحوة تدوین خط‌مشی‌ها در ارتباط با استراتژی‌های کسب و کار را تشریح نموده است. هم‌چنین ابزارهای توانمند و نمودارهای تحلیلی لازم را معرفی و نحوة گسترش خط‌مشی‌ها در سطوح مختلف سازمان و ادارة آنها طی دورة کسب و کار را تشریح کرده است؛ ضمن آن که دو نمونه «موردکاوی» اجرای مدیریت خط‌مشی در واحدهای کسب و کار، تولید و قسمت فروش سازمان را عرضه نموده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !