دسته محصول
سبد خرید 0
اصول بازاریابی 2016 - جلد دوم -

نام محصول

اصول بازاریابی 2016 - جلد دوم


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر-گری آرمسترانگ


نام مترجم

دکتر علی پارسائیان

انتشارات

کتاب آیلار


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

540


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001971013


وزن

735


پیش گفتار

-

قیمت : 55000 تومان

کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه پارسائیان ترجمه ویرایش پانزدهم از عنوان اصلی Principles of Marketing چاپ ۲۰۱۶ است. این کتاب آخرین ترجمه فارسی موجود از کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ است که توسط دکتر علی پارساییان ترجمه و در ۲جلد منتشر شده است. این کتاب که توسط یکی از بهتری....
کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه پارسائیان ترجمه ویرایش پانزدهم از عنوان اصلی Principles of Marketing چاپ ۲۰۱۶ است. این کتاب آخرین ترجمه فارسی موجود از کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ است که توسط دکتر علی پارساییان ترجمه و در ۲جلد منتشر شده است. این کتاب که توسط یکی از بهترین و برجسته ترین اساتید بازاریابی جهان یعنی فیلیپ کاتلر نوشته شده، رتبه ی نخست کتاب درسی این رشته را در همه ی دانشگاه های جهان به خود اختصاص داده است. مفاهیم نظری، مثال ها و داستان های کتاب فرصت مناسبی برای افزایش دانش، بینش و توانمندی ارزش آفرین همه ی علاقه مندان به حوزه بازاریابی و کسب و کار است. کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه پارسائیان با عنوان کتاب اصول بازاریابی پارسائیان نیز شناخته شده است.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !