دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی خدمات و محصولات مالی -

نام محصول

مدیریت بازاریابی خدمات و محصولات مالی


نام نویسنده

ارلیش اولین


نام مترجم

سیدمهدی رضایی-علی عبدالهی

انتشارات

آتی نگر


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

256


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007631812


وزن

375


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

با بررسی پیشینه بازارهای مالی مشاهده می شود که محصولات و خدمات مالی عمدتا در دهه های اخیر طرح ریزی شده اند در نتیجه بسیاری از مخاطبان این بازار با فرآیندها و خدمات مالی آشنایی چندانی ندارند، در این میان توجه به امر بازاریابی به صورت علمی و کاربردی در بازارهای مالی به دو دلیل عمده از اهمیت ویژه....

با بررسی پیشینه بازارهای مالی مشاهده می شود که محصولات و خدمات مالی عمدتا در دهه های اخیر طرح ریزی شده اند در نتیجه بسیاری از مخاطبان این بازار با فرآیندها و خدمات مالی آشنایی چندانی ندارند، در این میان توجه به امر بازاریابی به صورت علمی و کاربردی در بازارهای مالی به دو دلیل عمده از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ اولا این محصولات کاملا تخصصی و غیر ملموس بوده و شاید بتوان به صراحت بیان داشت که هر نیروی فعال در بخش بازا,ربای ، توانایی،رقابت در این عرصه حساس را ندارد و ثانية فقدان دانش عمومی پیرامون مسائل بازارهای مالی در جامعه، نیاز به دانش عمیق در فعالان عرصه بازاریابی مالی را نمایان کرده است طرح ریزی بازاریابی در هر حوزه ای نیازمند شناخت عمیق از مسائل آن است و هنگامی که این نیاز اولیه با فقدان آگاهی عمومی همراه می شود، نیاز به تخصص و آگاهی در فرآیند تخصصی بازاریابی، افزایش می یابد. و بازاریابی مالی یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت مجموعه های فعال در صنایع مالی است به طوری که اخیرا در اکثر نهادهای مالی فعال در بازار پول و سرمایه ایران نیز واحد مشخصی به این امر اختصاص داده شده است اما متاسفانه به دلیل عدم درک موارد پیش گفته تا کنون اغلب فعالیت های بازاریابی صورت گرفته در بازارهای مالی ایران (بخصوص بازار سرمایه) تجربه های شکست خورده و نه چندان موفقی بوده اند که توسط بازاریابان حوزه های کالا و خدمات و بدون درک عمیق از ظرافت های ابزارهای مالی و نوع مشتریان آن، انجام شده است.
کتاب حاضر، مباحث مهمی را در این حوزه مطرح می کند از جمله؛ بازاریابی محصولات مالی چیست،و چطور میتوان بازاریابی این محصولات را به نحو احسنت به انجام رساند.امید است ترجمه این کتاب، گامی در جهت پیشرفت سطح بازاریابی خدمات و محصولات مالی در کشور ایران باشد و با یاری تمامی خوانندگان و فعالان محترم این حوزه، شاهد پیشرفت روزافزون نهادهای مالی در عرصه بازاریابی و پیشرفت اقتصاد کشور باشیم

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !