دسته محصول
سبد خرید 0
برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال -

نام محصول

برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال


نام نویسنده

امیلیانو جیووانونی


نام مترجم

کریم حمدی-عبدالفتاح جهانگیری

انتشارات

شناسنامه


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

173


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009798766


وزن

270


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

نکته پر اهمیت این است که قبل از اینکه بخواهیم بازاریابی دیجیتال را از طریق کانال ها و ابزارهای الکترونیک اجرا و عملیاتی کنیم باید استراتژی بنگاه توسط مدیران ترسیم شود و بر مبنای راهبرد سازمان ، کمپین های بازاریابی را برای موفقیت شرکت سازماندهی کنیم.
نکته پر اهمیت این است که قبل از اینکه بخواهیم بازاریابی دیجیتال را از طریق کانال ها و ابزارهای الکترونیک اجرا و عملیاتی کنیم باید استراتژی بنگاه توسط مدیران ترسیم شود و بر مبنای راهبرد سازمان ، کمپین های بازاریابی را برای موفقیت شرکت سازماندهی کنیم.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !