دسته محصول
سبد خرید 0
مديريت بازاريابي استراتژيك -

نام محصول

مديريت بازاريابي استراتژيك


نام نویسنده

الكساندرو چرنو


نام مترجم

مسعود كيماسي-مژده خوشنويس

انتشارات

اديبان روز


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

514


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786226156196


وزن

730


پیش گفتار

-

قیمت : 55000 تومان

اين كتاب رويكردي منسجم و نظام مند براي شناسايي ، درك و حل مسائل بازاريابي شركتهاي انتفاعي و غيرانتفاعي و نيز عميق شدن در مفاهيم و اصول ناب بازاريابي موثر ارائه كرده است و فرمول هاي برند هاي رهبر در بازار را براي شما به تصوير مي كشد. مفاهيم،اصول و چارچوب هاي ارئه شده در اين كتاب براي گستره وسيعي ....
اين كتاب رويكردي منسجم و نظام مند براي شناسايي ، درك و حل مسائل بازاريابي شركتهاي انتفاعي و غيرانتفاعي و نيز عميق شدن در مفاهيم و اصول ناب بازاريابي موثر ارائه كرده است و فرمول هاي برند هاي رهبر در بازار را براي شما به تصوير مي كشد. مفاهيم،اصول و چارچوب هاي ارئه شده در اين كتاب براي گستره وسيعي از سازمان ها از استارتاپ ها گرفته تا سازمان هاي جا افتاده ، از توليد كنندگان محصولات گرفته تا تامين كنندگان خدمات،از سازمان هاي غير انتفاعي گرفته تا شركت هاي انتفاعي كاربرد دارد.
در اين كتاب ضمن معرفي مفاهيم، دستورالعمل هايي براي مديريت بازاريابي استراتژيك شامل دستورالعمل بخش بندي و انتخاب بازار هدف ،دستورالعمل مدل كسب و كار ، دستورالعمل بيانيه جايگاه يابي و كاربرگ برنامه بازاريابي ارائه شده است . بعلاوه درانتهاي اين كتاب كيس هايي به ترجمه كتاب اضافه كرده ايم تا امكان بهره برداري بهتره خوانندگان از مفاهيم غني كتاب فراهم شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !