دسته محصول
سبد خرید 0
مديريت برند با رويكرد اجتماعي -

نام محصول

مديريت برند با رويكرد اجتماعي


نام نویسنده

سيد محمود حسيني-مهدي تاج پور-الهه حسيني-سوده قاسمي


نام مترجم

-

انتشارات

مهكامه


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

216


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786008731559


وزن

321


پیش گفتار

-

در مفهوم بازاريابي، دستیابی به اهداف سازمانی در شناختن نیازها و خواسته های بازار هدف و تامین رضایت مشتریان به نحو مطلوب و موثرتر از رقبا است. شناختن فرصت ها و کارآفرینی در بازاریابی کمک به شناخت موثر محیط می کند. در این کتاب سعی بر آن شده است مسائل بازاریابی از لحاظ شناخت فرصت ها و کارآفرین....


در مفهوم بازاريابي، دستیابی به اهداف سازمانی در شناختن نیازها و خواسته های بازار هدف و تامین رضایت مشتریان به نحو مطلوب و موثرتر از رقبا است. شناختن فرصت ها و کارآفرینی در بازاریابی کمک به شناخت موثر محیط می کند. در این کتاب سعی بر آن شده است مسائل بازاریابی از لحاظ شناخت فرصت ها و کارآفرینی، اهمیت، تعهد و اعتماد تشریح شود. از آن جا که کتاب حاضر از لحاظ محتوا متفاوت از سایر مباحث بازاریابی مطرح شده قبلی است می تواند به رشد سودآوری و درآمد کسب و کارها کمک شایان توجهی داشته باشد.

سرفصلهای کتاب عبارتند از:

فصل 1: فرصت و کارآفرینی در بازاریابی

فصل 2: تجارت الکترونیک در بازاریابی

فصل 3: نقش شبکه اجتماعی در بازاریابی(بازاریابی کل نگر)

فصل 4: فرهنگ برند

فصل 5: حمایت اجتماعی از مصرف کننده

فصل 6: اهمیت نام تجاری

فصل 7: وفاداری و تعهد به برند

فصل 8: تبلیغات شفاهی در جوامع مجازی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !