دسته محصول
سبد خرید 0
تمایز یا نابودی صدها مورد تجربه عملی در تدوین راهبردهای بازاریابی بر اساس تمایز

نام محصول

تمایز یا نابودی


نام نویسنده

جک تراوت


نام مترجم

میر احمد میر شاهی

انتشارات

فرا


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

368


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789647092210


وزن

800


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

در عصر انفجار تنوع کالا و خدمات به سر می‌بریم. همه روزه زیر بمباران پیام‌های تبلیغاتی محصولات و خدمات متعدد هستیم. نتیجه یک پژوهش نشان می‌دهد که یک مصرف‌کننده معمولی روزانه حدود ٣٠٠٠ پیام بازرگانی دریافت می‌کند. انتخاب از میان این گستردگی تنوع، و تصمیم گیری در میان حجم وسیع تبلیغات، رقابتی بسیار....
در عصر انفجار تنوع کالا و خدمات به سر می‌بریم. همه روزه زیر بمباران پیام‌های تبلیغاتی محصولات و خدمات متعدد هستیم. نتیجه یک پژوهش نشان می‌دهد که یک مصرف‌کننده معمولی روزانه حدود ٣٠٠٠ پیام بازرگانی دریافت می‌کند. انتخاب از میان این گستردگی تنوع، و تصمیم گیری در میان حجم وسیع تبلیغات، رقابتی بسیار فشرده را به سازمان‌ها دیکته می‌کند.
در این بازار، نه‌تنها شاهد رقابتی فشرده هستیم، بلکه رقابت‌ها سخت‌تر و زیرکانه‌تر نیز شده‌اند. موفقیت در این بازار زیرکی و هوشمندی مدیران را می‌طلبد.
مدیران هوشمند هر روز صبح، با این سؤال و دغدغه فکری کار خود را آغاز می‌کنند که: «چرا مشتری باید از میان این همه گزینه، کالا یا خدمتِ سازمان ما را خریداری کند؟»
در چنین شرایطی بهترین استراتژی، تمرکز بر نقاط قوت است. مدیران هوشیار می‌دانند که بهترین قوت در چنین بازاری، ایجاد تمایز است و لذا به شدت از افتادن در دام «همه چیز برای همگان» پرهیز می کنند و تلاش دارند تا وجوه تمایز خود را حفظ کرده و هر روز پررنگ‌تر بسازند.
جک تراوت، نویسنده کتاب تمایز یا نابودی که به او لقب «پدر تمایز» داده‌اند، به مدیران هشدار می‌دهد که «موتور بازارهای رقابتی، حق انتخاب است». گزینه‌های مناسب متعددی برای مشتریان وجود دارد و اگر مرتکب اشتباه شوید، برایتان گران تمام خواهد شد. رقبا کسب‌وکارتان را از چنگتان بیرون می‌آورند و بازپس‌گیری آن خیلی آسان نیست. شرکت‌هایی که این واقعیت را درک نکنند از بین می‌روند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !