راهنمای خرید

  • 1
    در سایت ثبت نام کنید.
    کاربر گرامی جهت خرید کتاب از فروشگاه آنلاین انتشارات بازاریابی ابتدا باید در این سایت ثبت نام کرده و اطلاعات مورد نیاز را وارد فرمایید.
  • 2
    کالا را جست و جو و انتخاب کنید.
    برای پیدا کردن محصول مورد نظر خود در سایت فروشگاه آنلاین انتشارات بازاریابی، می‏‌توانید از دو روش استفاده کنید:
    - استفاده از ابزار نوار جستجو در بالای صفحه
    - استفاده از منوی دسته‌بندی محصولات که با کلیک کردن بر روی دسته‌بندی‌‏‌های محصول به صفحه مربوطه منتقل می‌شوید و امکان یافتن محصولات مورد نظر خود را خواهید داشت.
  • 3
    محصول مورد نظرتان را به سبد خرید بیفزایید.
    پس از جستجو و انتخاب کالا با کلیک کردن بر روی محصول وارد صفحه اختصاصی محصول می‌شوید و می توانید کتاب ها و کالاهای مورد نظر خود را از طریق افزودن به سبد خرید سفارش داده و سفارش خود را ثبت نمایید.
  • 4
    خرید خود را نهایی کنید:
    پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی ۵ مرحله زیر تکمیل و نهایی کنید:
    1. کلیک روی دکمه سبد خرید
    2. مشاهده و تایید نهایی سبد خرید
    3. پذیرش شرایط و مقررات
    4. ادامه ثبت سفارش و انتخاب نشانی ارسال
    5. انتخاب درگاه و پرداخت
    اگر قبلاً در فروشگاه آنلاین انتشارات بازاریابی حساب کاربری ایجاد کرده‌اید اطلاعات و آدرس شما به صورت پیش‌فرض در سیستم ثبت است.
    در این قسمت فرآيند خرید شما انجام شده است.

در صورت موجود بودن سبد خرید شما، سفارش شما در فروشگاه انتشارات بازاریابی پردازش می‌شود و در کمترین زمان ممکن به اداره پست و یا پیک تحویل داده می شود. در صورتی که سفارش نیاز به تغییر در قیمت و یا تعداد داشته باشد، سفارش با تغییر آماده پرداخت شده و تغییرات به اطلاع شما خواهد رسید. در صورت عدم موجودی، سفارش لغو عدم موجودی می گردد.

هزینه‌ی ارسال کتاب به عهده‌ی خریدار است. هزینه‌ی پست پیشتاز و یا سفارشی با در نظر گرفتن وزن کتاب‌ها و تعرفه‌های اداره‌ی پست محاسبه می‌شود.

در صورتی‌که سوالی داشتید و یا در فرآيند خرید سایت با مشکلی روبرو شدید می‌توانید با شماره‌ی 02166434055،‌ واحد آی تی گروه tmba تماس بگیرید.
پشتیبانی سایت از ساعت 9 صبح تا ۱۷ عصر پاسخگو است.

همراهی شما موجب افتخار ما است.

درباره TMBA

شرکت TMBA
TMBA به شماره ثبت 237808 در سال 1383 و با محوریت قراردادن چهار حوزه‌ی کاری آموزش، مشاوره، تحقیق و نشر مباحث Marketing (فروش، تبلیغات، توزیع و ...) شروع به کار کرد.