فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی
کتاب برند کوچینگ با کهن الگوها - ویژ مشاوران کارو کسب
کتاب خصومت در کار و کسب
کتاب مهارتهای ارتباط با مشتریان شاکی - چاپ هشتم
کتاب آرکه تایپ برندینگ : خلق برندهای معنادار با کهن الگوهای چشم انداز برند
کتاب تکنیکهای فرصت یابی در بازاریابی و فروش ( با نگرش بازار ایران ) - چاپ پنجم
کتاب تخت پروکروستس
کتاب در وسط گود
کارت بازی کهن الگوها در برند سازی
کتاب آیین برندسازی شخصی (راهنمایی مفید برای توسعهی فردی و ایجاد یک "من" جدید) - چاپ پنجم
کتاب آداب معاشرت در کار و کسب (درسهای اساسی که باید دربارهی کاروکسب و زندگی بدانید) - چاپ سوم
کتاب چم و خم استخدام - شناسایی افراد میان مایه، و مغزهای کوچک زنگ زده - چاپ نهم
کتاب چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارتهای بازاریابی - چاپ چهارم
کتاب حس برند (برندهای قدرتمندی را از طریق حسهای لامسه، بینایی، بویایی، چشایی، و شنوایی بسازید) - چاپ پنجم
کتاب مدیریت برند شخصی بر پایه ی خود مدیریتی (برندسازی و برندداری) - چاپ ششم
کتاب ابزارهای مذاکره - چاپ پنجم
کتاب هوش عاطفی در مذاکره - چاپ دوم - راز برای برقراری روابط شگفتانگیز، کسب موفقیت شغلی، و کنترل احساسات
کتاب بازاریابی و فروش تلفنی با نگرش بازار ایران - چاپ هجدهم
کتاب 100 ایده ی برتر فروش - فروش مبتنی بر نورومارکتینگ - چاپ دوازدهم
کتاب برندسازی تا رسیدن به اوج (کارآفرینان هوشمند چگونه یک ایدهی کوچک را به یک برند بزرگ تبدیل میکنند؟) - چاپ چهارم