فروشگاه اینترنتی انتشارات بازاریابی
کتاب مدیریت پروژه های موفق با PRINCE2
کتاب اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM) (ده اصل نهفته در ارزشمندترین تجربههای مشتریان) - چاپ دوم
کتاب چهار ستون تجربه مشتری (کتاب راهنمای مدیریت تجربه مشتری (CX))
کتاب راهنمای مدیریت خدمات مشتریان CSM
کتاب راهنمای مدیریت شکایات مشتری CCM - ویرایش دوم
کتاب مدیریت رفتار مصرف کننده در ایران با تاکید بر سازمان های B2B و B2C
nvc گفتمان موثر سازمانی (بهبود روابط پرسنل با رویکردهای ارتباط بدون خشونت و کوچینگ)
کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین - چاپ شصتم
ایجاد داشبورد مدیریتی با Crystal Xcelsuis 4.5